Mit 1 na temat odżywania
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Mit 1 na temat odżywania

By obniżyć masę ciała, musisz jedynie jeść mniej swoich ulubionych produktów

Pomysł ten streszcza się w jednym starym żarcie, który mówi, że nie mo­żesz schudnąć, wciąż o tym mówiąc, musisz zamknąć usta! W prakty­ce zwyczajne zjedzenie mniejszej ilości ulubionej żywności to bardzo nieefektywny sposób utraty masy ciała, chyba że jesteś bardzo wy­sokim mężczyzną lub kobietą i spalasz ponad 2500 kalorii na dzień. Jeśli spalasz tak dużą ilość kalorii, każda dieta, w której zmniejszysz wielkość porcji, będzie przez pewien czas działać. Jeśli spalasz tylko 1500 kalorii dziennie i próbujesz odchudzania tą metodą, odczujesz frustrację z powodu powolnej utraty masy ciała.

Ostatecznie, jeżeli poddasz się”, choćby jeden raz, i objesz się w chwi­li narastającego stresu, zaprzepaścisz wszystko, co udało ci się osiągnąć przez cały tydzień uważnego jedzenia. Nawet przechwalający się wiel­ki mężczyzna, który zrzuca 10 kg, stosując metodę 50 procent, czyli po prostu dzieli swój stek na pół, jak wynika z mojego doświadczenia, w końcu z powrotem wróci do swojej masy, gdy nadejdzie następny kryzys. Prawdziwym wyzwaniem dla ciebie jest trwale zmienić swe nawyki żywieniowe, zmieniając rodzaj, a nie tylko ilość spożywanych potraw. Utrata masy ciała nie jest jedynym celem: zdrowa utrata masy ciała, wynikająca z włączenia do diety owoców i warzyw z Kodu Kolo­rów, to sposób, by chronić twoje DNA i równocześnie chudnąć.